Aktualności

Spór o Valentino: Koegzystencja marek regulowana umownie.

Czy dwie marki o tej samej nazwie mogą współistnieć na rynku? Czy warto zawierać umowę o koegzystencji, by zabezpieczyć prawa obu podmiotów? Odpowiedzi na te pytania dostarcza przypadek marki Valentino.

Najnowszy artykuł przybliża szczegóły sporu sądowego między Garavani Valentino a Mario Valentino, omawiając umowę zawartą w 1979 roku. Sprawa ta pokazuje, jak ważne jest prawne zabezpieczenie marki i jak umowy o koegzystencji mogą pomóc w uniknięciu konfliktów.

Zapraszam do lektury, aby dowiedzieć się więcej o ochronie znaków towarowych i praktycznych aspektach negocjacji ugodowych.


Nina Jankowska z wyróżnieniem Rising Star 2022 – IP STARS (Managing IP)!

Jest nam niezmiernie miło poinformować, że Nina Jankowska została doceniona i wyróżniona w prestiżowym, międzynarodowym Czytaj dalej

Dzień Domeny Publicznej 2025 – nowe możliwości dla twórców i kultury!

1 stycznia obchodziliśmy Dzień Domeny Publicznej – czas, kiedy twórczość kolejnych artystów staje się dostępna Czytaj dalej

„Od laboratorium do patentu” – Barbara Milczarek w magazynie Świat Przemysłu Farmaceutycznego

Chyba każdy twórca pracujący w laboratorium marzy o tym, aby dołożyć swoją cegiełkę do postępu Czytaj dalej