Aktualności

Spór o Valentino: Koegzystencja marek regulowana umownie.

Czy dwie marki o tej samej nazwie mogą współistnieć na rynku? Czy warto zawierać umowę o koegzystencji, by zabezpieczyć prawa obu podmiotów? Odpowiedzi na te pytania dostarcza przypadek marki Valentino.

Najnowszy artykuł przybliża szczegóły sporu sądowego między Garavani Valentino a Mario Valentino, omawiając umowę zawartą w 1979 roku. Sprawa ta pokazuje, jak ważne jest prawne zabezpieczenie marki i jak umowy o koegzystencji mogą pomóc w uniknięciu konfliktów.

Zapraszam do lektury, aby dowiedzieć się więcej o ochronie znaków towarowych i praktycznych aspektach negocjacji ugodowych.


Raport EPO: Wzrost aktywności polskich wynalazców w 2018 roku

Najnowszy raport Europejskiego Urzędu Patentowego (EPO) podsumowuje Anna Bełcik w artykule Pulsu Biznesu "Polskie patenty Czytaj dalej

Za nami Polski Kongres Napojowy!

Cieszymy się, że w Lublinie udało nam się spotkać z przedsiębiorcami zainteresowanymi ochroną swojej własności Czytaj dalej

Rzecznicy Patpol na Packaging Innovations 2022 w Warszawie!

Już w przyszłym tygodniu kolejna edycja Packaging Innovations, czyli targów B2B łączących producentów i dystrybutorów Czytaj dalej