Aktualności

Czy oznaczenie „szampan” może być znakiem towarowym?

Analizując historię szampana nazywanego „winem cywilizacji”, motyw szampana w sztuce i popkulturze, ale też spory wokół niego, można naprawdę zobaczyć jaki wpływ ma ten alkohol i jakim uznaniem się cieszy. Tą wyjątkową sławę i renomę szampan zawdzięcza niezwykłemu smakowi, reklamie i promocji, a zapewne także połączonemu wysiłkowi winiarzy i kupców oraz podejściu samych Francuzów do swoich produktów regionalnych i żywności.

O renomie wina musującego pochodzącego z Szampanii i sporach wokół określenia „szampan” przeczytacie w artykule Agnieszki Skrzypczakprzejdź do publikacji.


Jesienna edycja Patpol Breakfast – podsumowanie

27 listopada mieliśmy przyjemność gościć Państwa na kolejnej, jesiennej edycji naszego cyklicznego spotkania biznesowego – Czytaj dalej

Konkurs młodych wynalazców E(x)PLORY 2022 wkracza w decydującą fazę!

Połowa maja za nami, a to oznacza, że największy konkurs młodych wynalazców w Polsce ? Czytaj dalej

Mniej rejestracji znaków towarowych w Polsce – polskie firmy chętniej rejestrują znaki towarowe w UE

Mimo, iż maleje liczba zgłoszeń znaków towarowych w polskim Urzędzie Patentowym, to jednak polskie firmy Czytaj dalej