Aktualności

Czy oznaczenie „szampan” może być znakiem towarowym?

Analizując historię szampana nazywanego „winem cywilizacji”, motyw szampana w sztuce i popkulturze, ale też spory wokół niego, można naprawdę zobaczyć jaki wpływ ma ten alkohol i jakim uznaniem się cieszy. Tą wyjątkową sławę i renomę szampan zawdzięcza niezwykłemu smakowi, reklamie i promocji, a zapewne także połączonemu wysiłkowi winiarzy i kupców oraz podejściu samych Francuzów do swoich produktów regionalnych i żywności.

O renomie wina musującego pochodzącego z Szampanii i sporach wokół określenia „szampan” przeczytacie w artykule Agnieszki Skrzypczakprzejdź do publikacji.


Walidacja, krótki poradnik cz.2 – Przeprowadzenie walidacji.

Walidacja jest to, najprościej mówiąc, aktywowanie prawa do ochrony patentu na terytoriom kraju należącego do Czytaj dalej

VII Międzynarodowy Kongres Firm Rodzinnych – fotorelacja

Ogromna moc inspiracji, dużo dobrej energii i bardzo ciekawej wiedzy ? tak w skrócie można Czytaj dalej

Joanna Piłka reprezentowała Patpol na tegorocznej konferencji ECTA.

W dniach 21-22 października w Wiedniu odbyła się 39. Doroczna Konferencja ECTA. Naszą kancelarię reprezentowała Czytaj dalej