Aktualności

Czy oznaczenie „szampan” może być znakiem towarowym?

Analizując historię szampana nazywanego „winem cywilizacji”, motyw szampana w sztuce i popkulturze, ale też spory wokół niego, można naprawdę zobaczyć jaki wpływ ma ten alkohol i jakim uznaniem się cieszy. Tą wyjątkową sławę i renomę szampan zawdzięcza niezwykłemu smakowi, reklamie i promocji, a zapewne także połączonemu wysiłkowi winiarzy i kupców oraz podejściu samych Francuzów do swoich produktów regionalnych i żywności.

O renomie wina musującego pochodzącego z Szampanii i sporach wokół określenia „szampan” przeczytacie w artykule Agnieszki Skrzypczakprzejdź do publikacji.


Patpol wesprze młodych wynalazców, biorących udział w Programie E(x)plory

Miło nam poinformować, że rozpoczęliśmy współpracę z Fundacją Zaawansowanych Technologii organizatorem Programu E(x)plory. Dzięki niej Czytaj dalej

Znak towarowy jaki jest każdy widzi? ale czy na pewno? Część 5 – dźwięk

O tym co to jest znak towarowy i jaka jest jego prawna definicja była mowa Czytaj dalej

DesignEuropa Awards 2025 – Święto Doskonałości w Designie

Serdecznie zapraszamy do udziału w prestiżowym konkursie DesignEuropa Awards 2025, który jest wyjątkową okazją do Czytaj dalej