Aktualności

Czy oznaczenie „szampan” może być znakiem towarowym?

Analizując historię szampana nazywanego „winem cywilizacji”, motyw szampana w sztuce i popkulturze, ale też spory wokół niego, można naprawdę zobaczyć jaki wpływ ma ten alkohol i jakim uznaniem się cieszy. Tą wyjątkową sławę i renomę szampan zawdzięcza niezwykłemu smakowi, reklamie i promocji, a zapewne także połączonemu wysiłkowi winiarzy i kupców oraz podejściu samych Francuzów do swoich produktów regionalnych i żywności.

O renomie wina musującego pochodzącego z Szampanii i sporach wokół określenia „szampan” przeczytacie w artykule Agnieszki Skrzypczakprzejdź do publikacji.


Za nami kolejna edycja konkursu młodych wynalazców Explory 2022!

241 projektów zgłoszonych do konkursu 4 regionalne festiwale: Warszawa, Wrocław, Olsztyn, Łódź 29 tysięcy publiczności Czytaj dalej

Czy lubimy kupować podróbki?

Ostatnie badania Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) dowiodły, że jedna trzecia Europejczyków jest Czytaj dalej

Patpol z kolejną rekomendacją Managing IP!

Nasze doświadczenie i zaangażowanie w prowadzenie spraw naszych Klientów zostało, w kolejnym już roku, zauważone Czytaj dalej