Aktualności

Czy oznaczenie „szampan” może być znakiem towarowym?

Analizując historię szampana nazywanego „winem cywilizacji”, motyw szampana w sztuce i popkulturze, ale też spory wokół niego, można naprawdę zobaczyć jaki wpływ ma ten alkohol i jakim uznaniem się cieszy. Tą wyjątkową sławę i renomę szampan zawdzięcza niezwykłemu smakowi, reklamie i promocji, a zapewne także połączonemu wysiłkowi winiarzy i kupców oraz podejściu samych Francuzów do swoich produktów regionalnych i żywności.

O renomie wina musującego pochodzącego z Szampanii i sporach wokół określenia „szampan” przeczytacie w artykule Agnieszki Skrzypczakprzejdź do publikacji.


Katarzyna Jedynak, Joanna Rafalska i Nina Jankowska ze zdanym egzaminem rzecznikowskim!

Niezwykle miło nam poinformować, że aplikantki rzecznikowskie z Patpol Katarzyna Jedynak, Joanna Rafalska i Nina Czytaj dalej

James Bond na celowniku prawa własności intelektualnej. Katarzyna Jedynak-Gierada dla Dziennika Gazety Prawnej.

Seria filmów o Jamesie Bondzie to nie tylko widowiskowe kino akcji, ale także przykład złożonego Czytaj dalej

Nowy artykuł na IP Blog: Znak towarowy logo a uchwały krajobrazowe.

Z przyjemnością informujemy, że na IP Blog pojawił się nowy artykuł autorstwa Agnieszki Skrzypczak, zatytułowany Czytaj dalej