Aktualności

Czy oznaczenie „szampan” może być znakiem towarowym?

Analizując historię szampana nazywanego „winem cywilizacji”, motyw szampana w sztuce i popkulturze, ale też spory wokół niego, można naprawdę zobaczyć jaki wpływ ma ten alkohol i jakim uznaniem się cieszy. Tą wyjątkową sławę i renomę szampan zawdzięcza niezwykłemu smakowi, reklamie i promocji, a zapewne także połączonemu wysiłkowi winiarzy i kupców oraz podejściu samych Francuzów do swoich produktów regionalnych i żywności.

O renomie wina musującego pochodzącego z Szampanii i sporach wokół określenia „szampan” przeczytacie w artykule Agnieszki Skrzypczakprzejdź do publikacji.


Globalni giganci rejestrują swoje znaki towarowe w metawersum. Ochrona prawna działa także w wirtualnej rzeczywistości

[Artykuł opublikowany w serwisie biznes.newseria.pl, 15.04.2022] Koncepcja metawersum zakłada, że za kilka czy kilkanaście lat Czytaj dalej

Poznaj naszych delegatów na AIPPI 2019 World Congress w Londynie

Tegoroczny światowy kongres AIPPI (Międzynarodowe Stowarzyszenie ds. Ochrony Własności Intelektualnej) odbywa się w Londynie w Czytaj dalej

Znaki towarowe, a koronawirus

Pandemia koronawirusa ma wpływ nie tylko na nasze zdrowie, ale na całe nasze funkcjonowanie, pracę Czytaj dalej