Aktualności

Czy oznaczenie „szampan” może być znakiem towarowym?

Analizując historię szampana nazywanego „winem cywilizacji”, motyw szampana w sztuce i popkulturze, ale też spory wokół niego, można naprawdę zobaczyć jaki wpływ ma ten alkohol i jakim uznaniem się cieszy. Tą wyjątkową sławę i renomę szampan zawdzięcza niezwykłemu smakowi, reklamie i promocji, a zapewne także połączonemu wysiłkowi winiarzy i kupców oraz podejściu samych Francuzów do swoich produktów regionalnych i żywności.

O renomie wina musującego pochodzącego z Szampanii i sporach wokół określenia „szampan” przeczytacie w artykule Agnieszki Skrzypczakprzejdź do publikacji.


Znak towarowy jaki jest każdy widzi? ale czy na pewno? Część 3 – deseń

Kolejnym z rodzajów znaków towarowych nietypowych (obok tych najbardziej popularnych jak znaki słowne, słowno-graficzne czy Czytaj dalej

Izabella Dudek-Urbanowicz komentuje nowy program UPRP w Pulsie Biznesu

W najnowszym Pulsie Biznesu ukazał się artykuł Doroty Zawiślińskiej pt. "Co zyska firma na ochronie Czytaj dalej

Czy wiesz, że sprzedaż testerów perfum może mieć poważne konsekwencje prawne?

W naszym najnowszym artykule znajdziesz praktyczne wskazówki, jak bezpiecznie prowadzić działalność w branży kosmetycznej. Przeczytaj Czytaj dalej