Aktualności

Czy oznaczenie „szampan” może być znakiem towarowym?

Analizując historię szampana nazywanego „winem cywilizacji”, motyw szampana w sztuce i popkulturze, ale też spory wokół niego, można naprawdę zobaczyć jaki wpływ ma ten alkohol i jakim uznaniem się cieszy. Tą wyjątkową sławę i renomę szampan zawdzięcza niezwykłemu smakowi, reklamie i promocji, a zapewne także połączonemu wysiłkowi winiarzy i kupców oraz podejściu samych Francuzów do swoich produktów regionalnych i żywności.

O renomie wina musującego pochodzącego z Szampanii i sporach wokół określenia „szampan” przeczytacie w artykule Agnieszki Skrzypczakprzejdź do publikacji.


?TO BE OR NOT TO BE? w znakach towarowych, czyli o czym należy pamiętać używając znak towarowy [Artykuł na IP-Blog.pl]

Autor: Joanna Rafalska, rzecznik patentowy Decydując się na rejestrację znaku towarowego, należy pamiętać o obowiązku Czytaj dalej

Postępowanie sprzeciwowe w Polsce: zalety i wady – najnowszy artykuł Aleksandry Kryśki w The Trademark Lawyer

W najnowszym wydaniu anglojęzycznego magazynu The Trademark Lawyer Aleksandra Kryśka wyjaśnia procedurę wnoszenia sprzeciwu wobec Czytaj dalej

O znakach towarowych po brexicie ? Joanna Piłka komentuje dla Pulsu Biznesu

Dzisiaj ? to już pewne ? Wielka Brytania wychodzi z Unii Europejskiej (31 stycznia 2020). Czytaj dalej