Aktualności

Czy oznaczenie „szampan” może być znakiem towarowym?

Analizując historię szampana nazywanego „winem cywilizacji”, motyw szampana w sztuce i popkulturze, ale też spory wokół niego, można naprawdę zobaczyć jaki wpływ ma ten alkohol i jakim uznaniem się cieszy. Tą wyjątkową sławę i renomę szampan zawdzięcza niezwykłemu smakowi, reklamie i promocji, a zapewne także połączonemu wysiłkowi winiarzy i kupców oraz podejściu samych Francuzów do swoich produktów regionalnych i żywności.

O renomie wina musującego pochodzącego z Szampanii i sporach wokół określenia „szampan” przeczytacie w artykule Agnieszki Skrzypczakprzejdź do publikacji.


Ważna informacja – ostrzeżenie przed fałszywymi wiadomościami e-mail

Szanowni Państwo, otrzymaliśmy zgłoszenia dotyczące prób podszywania się pod pracowników kancelarii Patpol i Patpol Legal Czytaj dalej

O znakach towarowych po brexicie ? Joanna Piłka komentuje dla Pulsu Biznesu

Dzisiaj ? to już pewne ? Wielka Brytania wychodzi z Unii Europejskiej (31 stycznia 2020). Czytaj dalej

STRATEGIA PATENTOWA W ŚWIECIE START-UPÓW ? CZY JEST POTRZEBNA I DO CZEGO_
Strategia patentowa w świecie start-upów – czy jest potrzebna i do czego?

90% startupów upada w ciągu pierwszych 3 lat istnienia. Jednym z powodów jest brak wystarczającej Czytaj dalej