Aktualności

Znak towarowy jaki jest każdy widzi – ale czy na pewno? Część 2

Jak już wspomniałam w pierwszym artykule niniejszego cyklu, znak towarowy, według definicji prawnej, to każde oznaczenie umożliwiające odróżnienie towarów jednego przedsiębiorstwa od towarów innego przedsiębiorstwa oraz możliwe do przedstawienia w rejestrze znaków towarowych w sposób pozwalający na ustalenie jednoznacznego i dokładnego przedmiotu udzielonej ochrony.

Kolejnym z rodzajów znaków towarowych – obok tych najbardziej popularnych jak znaki słowne, słowno-graficzne czy graficzne jest znak towarowy pozycyjny.

Zapraszamy do przeczytania całego artykułu na IP-BLOGu.


Poradnik: Jak nie stracić prawa do znaku towarowego – Agnieszka Skrzypczak w Rzeczpospolitej.

Prawo ochronne na zarejestrowany znak towarowy daje uprawnionemu liczne korzyści. Może ono jednak zostać wygaszone Czytaj dalej

Prawo jako narzędzie strategiczne – komentarz rzeczniczki patentowej Patpol

Na portalu Prawo.pl ukazała się publikacja dotycząca znaków towarowych w Rosji, której autorką jest rzeczniczka Czytaj dalej

DYŻUR EKSPERTÓW Z OKAZJI ŚWIATOWEGO DNIA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ – 27 KWIETNIA 2020

Już w najbliższą niedzielę, 26 kwietnia, będziemy globalnie celebrować Światowy Dzień Własności Intelektualnej. W ramach Czytaj dalej