Aktualności

Znak towarowy jaki jest każdy widzi – ale czy na pewno? Część 2

Jak już wspomniałam w pierwszym artykule niniejszego cyklu, znak towarowy, według definicji prawnej, to każde oznaczenie umożliwiające odróżnienie towarów jednego przedsiębiorstwa od towarów innego przedsiębiorstwa oraz możliwe do przedstawienia w rejestrze znaków towarowych w sposób pozwalający na ustalenie jednoznacznego i dokładnego przedmiotu udzielonej ochrony.

Kolejnym z rodzajów znaków towarowych – obok tych najbardziej popularnych jak znaki słowne, słowno-graficzne czy graficzne jest znak towarowy pozycyjny.

Zapraszamy do przeczytania całego artykułu na IP-BLOGu.


Barbara Milczarek dla magazynu Świat Przemysłu Farmaceutycznego

Dostateczne ujawnienie wynalazku, a wyścig po patent na rynku farmaceutycznym   Obowiązkiem zgłaszającego wniosek o Czytaj dalej

PCI Days – tam będziemy

Nasi eksperci, dr Magdalena Tagowska, szef działu patentów, oraz Joanna Piłka, szef działu znaków towarowych Czytaj dalej

Izabella Dudek-Urbanowicz, prezes Patpol, wśród 80 najbardziej wpływowych na świecie kobiet w branży własności intelektualnej

Zestawienie najbardziej wpływowych kobiet na świecie już po raz drugi przygotowało międzynarodowe branżowe wydawnictwo World Czytaj dalej