Aktualności

Znak towarowy jaki jest każdy widzi – ale czy na pewno? Część 2

Jak już wspomniałam w pierwszym artykule niniejszego cyklu, znak towarowy, według definicji prawnej, to każde oznaczenie umożliwiające odróżnienie towarów jednego przedsiębiorstwa od towarów innego przedsiębiorstwa oraz możliwe do przedstawienia w rejestrze znaków towarowych w sposób pozwalający na ustalenie jednoznacznego i dokładnego przedmiotu udzielonej ochrony.

Kolejnym z rodzajów znaków towarowych – obok tych najbardziej popularnych jak znaki słowne, słowno-graficzne czy graficzne jest znak towarowy pozycyjny.

Zapraszamy do przeczytania całego artykułu na IP-BLOGu.


SPC w Polsce – Magdalena Tagowska w the Patent Lawyer Magazine

W ostatnim wydaniu Patent Lawyer Magazine (wrzesień/październik 2020), kierownik działu patentów i rzecznik patentowy specjalizująca Czytaj dalej

Postępowanie sprzeciwowe w Polsce: zalety i wady – najnowszy artykuł Aleksandry Kryśki w The Trademark Lawyer

W najnowszym wydaniu anglojęzycznego magazynu The Trademark Lawyer Aleksandra Kryśka wyjaśnia procedurę wnoszenia sprzeciwu wobec Czytaj dalej

Bezkolizyjne wprowadzenie produktu na rynek na przykładzie kosmetycznych produktów spłukiwanych

W artykule zatytułowanym "Bezkolizyjne wprowadzenie produktu na rynek na przykładzie kosmetycznych produktów spłukiwanych" Agata Granis-Rafferty, Czytaj dalej