Aktualności

Znak towarowy jaki jest każdy widzi – ale czy na pewno? Część 2

Jak już wspomniałam w pierwszym artykule niniejszego cyklu, znak towarowy, według definicji prawnej, to każde oznaczenie umożliwiające odróżnienie towarów jednego przedsiębiorstwa od towarów innego przedsiębiorstwa oraz możliwe do przedstawienia w rejestrze znaków towarowych w sposób pozwalający na ustalenie jednoznacznego i dokładnego przedmiotu udzielonej ochrony.

Kolejnym z rodzajów znaków towarowych – obok tych najbardziej popularnych jak znaki słowne, słowno-graficzne czy graficzne jest znak towarowy pozycyjny.

Zapraszamy do przeczytania całego artykułu na IP-BLOGu.


16 czerwca – webinar dla branży spożywczej

Jak zwiększyć swoją przewagę rynkową dzięki ochronie znaków towarowych i wzorów przemysłowych?

Dzień Domeny Publicznej 2025 – nowe możliwości dla twórców i kultury!

1 stycznia obchodziliśmy Dzień Domeny Publicznej – czas, kiedy twórczość kolejnych artystów staje się dostępna Czytaj dalej

Raport EPO: Wzrost aktywności polskich wynalazców w 2018 roku

Najnowszy raport Europejskiego Urzędu Patentowego (EPO) podsumowuje Anna Bełcik w artykule Pulsu Biznesu "Polskie patenty Czytaj dalej