Aktualności

Znak towarowy jaki jest każdy widzi – ale czy na pewno? Część 2

Jak już wspomniałam w pierwszym artykule niniejszego cyklu, znak towarowy, według definicji prawnej, to każde oznaczenie umożliwiające odróżnienie towarów jednego przedsiębiorstwa od towarów innego przedsiębiorstwa oraz możliwe do przedstawienia w rejestrze znaków towarowych w sposób pozwalający na ustalenie jednoznacznego i dokładnego przedmiotu udzielonej ochrony.

Kolejnym z rodzajów znaków towarowych – obok tych najbardziej popularnych jak znaki słowne, słowno-graficzne czy graficzne jest znak towarowy pozycyjny.

Zapraszamy do przeczytania całego artykułu na IP-BLOGu.


Pierwsza pomoc – szkolenie w Patpol

Według Europejskiej Rady Resuscytacji aż 70% nagłych zatrzymań krążenia występuje poza szpitalem, a natychmiastowa reakcja Czytaj dalej

Skutki nieużywania znaku towarowego: Slogan Think Different już nie dla Apple – artykuł Niny Jankowskiej dla DGP

Czy prawo ochronne na znak towarowy może wygasnąć?  Używanie znaku towarowego należy rozpocząć w ciągu Czytaj dalej

Audio branding – gdy marka zaczyna brzmieć

W tym roku motywem przewodnim obchodów IP WEEK była muzyka jako uniwersalna forma ekspresji twórczej. Czytaj dalej