Aktualności

Znak towarowy jaki jest każdy widzi – ale czy na pewno? Część 2

Jak już wspomniałam w pierwszym artykule niniejszego cyklu, znak towarowy, według definicji prawnej, to każde oznaczenie umożliwiające odróżnienie towarów jednego przedsiębiorstwa od towarów innego przedsiębiorstwa oraz możliwe do przedstawienia w rejestrze znaków towarowych w sposób pozwalający na ustalenie jednoznacznego i dokładnego przedmiotu udzielonej ochrony.

Kolejnym z rodzajów znaków towarowych – obok tych najbardziej popularnych jak znaki słowne, słowno-graficzne czy graficzne jest znak towarowy pozycyjny.

Zapraszamy do przeczytania całego artykułu na IP-BLOGu.


Godło lub herb nie do wykorzystania w znaku towarowym – Artykuł Niny Jankowskiej na Prawo.pl

Autor: Nina Jankowska, rzecznik patentowy w dziale znaków towarowych i wzorów przemysłowych. Czy uzyskanie rejestracji Czytaj dalej

STRATEGIA PATENTOWA W ŚWIECIE START-UPÓW ? CZY JEST POTRZEBNA I DO CZEGO_
Strategia patentowa w świecie start-upów – czy jest potrzebna i do czego?

90% startupów upada w ciągu pierwszych 3 lat istnienia. Jednym z powodów jest brak wystarczającej Czytaj dalej

Prawo patentowe w praktyce ? 5 grudnia ? zapisy trwają

Zapraszamy na warsztaty dedykowane przedstawicielom działów prawnych, R&D, innowacji oraz własności intelektualnej. Dzielimy się praktyczną Czytaj dalej