Aktualności

Znak towarowy jaki jest każdy widzi – ale czy na pewno? Część 2

Jak już wspomniałam w pierwszym artykule niniejszego cyklu, znak towarowy, według definicji prawnej, to każde oznaczenie umożliwiające odróżnienie towarów jednego przedsiębiorstwa od towarów innego przedsiębiorstwa oraz możliwe do przedstawienia w rejestrze znaków towarowych w sposób pozwalający na ustalenie jednoznacznego i dokładnego przedmiotu udzielonej ochrony.

Kolejnym z rodzajów znaków towarowych – obok tych najbardziej popularnych jak znaki słowne, słowno-graficzne czy graficzne jest znak towarowy pozycyjny.

Zapraszamy do przeczytania całego artykułu na IP-BLOGu.


Patpol i Patpol Legal panelistami VIII Międzynarodowego Kongresu Firm Rodzinnych

Szacuje się, że ponad 90% polskich firm to biznesy rodzinne. Jak wielopokoleniowe przedsiębiorstwo powinno zadbać Czytaj dalej

Badanie czystości patentowej

Badanie czystości patentowej, Freedom to Operate (FTO), ma na celu ustalenie, czy wytwarzanie, stosowanie, sprzedawanie Czytaj dalej

X Międzynarodowy Kongres Firm Rodzinnych

Przed polskimi firmami rodzinnymi stoi wiele wyzwań. Tematem wiodącym tegorocznej, jubileuszowej edycji Kongresu Firm Rodzinnych Czytaj dalej