Aktualności

Znak towarowy jaki jest każdy widzi – ale czy na pewno? Część 2

Jak już wspomniałam w pierwszym artykule niniejszego cyklu, znak towarowy, według definicji prawnej, to każde oznaczenie umożliwiające odróżnienie towarów jednego przedsiębiorstwa od towarów innego przedsiębiorstwa oraz możliwe do przedstawienia w rejestrze znaków towarowych w sposób pozwalający na ustalenie jednoznacznego i dokładnego przedmiotu udzielonej ochrony.

Kolejnym z rodzajów znaków towarowych – obok tych najbardziej popularnych jak znaki słowne, słowno-graficzne czy graficzne jest znak towarowy pozycyjny.

Zapraszamy do przeczytania całego artykułu na IP-BLOGu.


Bezkolizyjne wprowadzenie produktu na rynek na przykładzie kosmetycznych produktów spłukiwanych

W artykule zatytułowanym "Bezkolizyjne wprowadzenie produktu na rynek na przykładzie kosmetycznych produktów spłukiwanych" Agata Granis-Rafferty, Czytaj dalej

Sukcesy naszych Klientów cieszą podwójnie!

Mieliśmy przyjemność wspierać prof. Katarzyna Koziak w opatentowaniu jej wynalazku nie tylko w Europie, ale też Czytaj dalej