Aktualności

Znak towarowy jaki jest każdy widzi – ale czy na pewno? Część 2

Jak już wspomniałam w pierwszym artykule niniejszego cyklu, znak towarowy, według definicji prawnej, to każde oznaczenie umożliwiające odróżnienie towarów jednego przedsiębiorstwa od towarów innego przedsiębiorstwa oraz możliwe do przedstawienia w rejestrze znaków towarowych w sposób pozwalający na ustalenie jednoznacznego i dokładnego przedmiotu udzielonej ochrony.

Kolejnym z rodzajów znaków towarowych – obok tych najbardziej popularnych jak znaki słowne, słowno-graficzne czy graficzne jest znak towarowy pozycyjny.

Zapraszamy do przeczytania całego artykułu na IP-BLOGu.


Dr Agnieszka Żebrowska-Kucharzyk z rekomendacją w rankingu IAM Patent1000 2022!

Tegoroczne wyróżnienie w prestiżowym rankingu nie jest pierwszym, jakim na przełomie ostatnich lat wyróżniono dr Czytaj dalej

Barbara Milczarek dla magazynu Świat Przemysłu Farmaceutycznego

Dostateczne ujawnienie wynalazku, a wyścig po patent na rynku farmaceutycznym   Obowiązkiem zgłaszającego wniosek o Czytaj dalej

Za nami Polski Kongres Napojowy!

Cieszymy się, że w Lublinie udało nam się spotkać z przedsiębiorcami zainteresowanymi ochroną swojej własności Czytaj dalej