Aktualności

Strategia patentowa w świecie start-upów – czy jest potrzebna i do czego?

90% startupów upada w ciągu pierwszych 3 lat istnienia. Jednym z powodów jest brak wystarczającej ochrony własności intelektualnej w organizacji.

Jak wskazują jednak badania przeprowadzone przez http://www.francebrevets.com/, szansa na przetrwanie startupu znacząco wzrasta jeśli posiada on w swoim portfolio rozwiązania chronione patentem.

Takie wnioski płyną z prelekcji dr Magdaleny Tagowskiej i dr Agnieszkia Żebrowskiej-Kucharzyk  „Strategia patentowa w świecie start-upów – czy jest potrzebna i do czego?” poprowadzonej podczas konferencji „Jak umiejętnie zarządzać startupem” zorganizowanej przez Kancelarię Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej oraz Dziennik Gazetę Prawną.

Dr Agnieszka Żebrowska-Kucharzyk w wywiadzie dla Forsal.pl mówiła o korzyściach dla organizacji z rejestracji patentów.


?TO BE OR NOT TO BE? w znakach towarowych, czyli o czym należy pamiętać używając znak towarowy [Artykuł na IP-Blog.pl]

Autor: Joanna Rafalska, rzecznik patentowy Decydując się na rejestrację znaku towarowego, należy pamiętać o obowiązku Czytaj dalej

DesignEuropa Awards 2025 – Święto Doskonałości w Designie

Serdecznie zapraszamy do udziału w prestiżowym konkursie DesignEuropa Awards 2025, który jest wyjątkową okazją do Czytaj dalej

Patpol na targach INTARG 2022 w Katowicach

Już w najbliższą środę i czwartek 11-12 maja zapraszamy do Katowic, gdzie w słynnym Spodku Czytaj dalej