Aktualności

Strategia patentowa w świecie start-upów – czy jest potrzebna i do czego?

90% startupów upada w ciągu pierwszych 3 lat istnienia. Jednym z powodów jest brak wystarczającej ochrony własności intelektualnej w organizacji.

Jak wskazują jednak badania przeprowadzone przez http://www.francebrevets.com/, szansa na przetrwanie startupu znacząco wzrasta jeśli posiada on w swoim portfolio rozwiązania chronione patentem.

Takie wnioski płyną z prelekcji dr Magdaleny Tagowskiej i dr Agnieszkia Żebrowskiej-Kucharzyk  „Strategia patentowa w świecie start-upów – czy jest potrzebna i do czego?” poprowadzonej podczas konferencji „Jak umiejętnie zarządzać startupem” zorganizowanej przez Kancelarię Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej oraz Dziennik Gazetę Prawną.

Dr Agnieszka Żebrowska-Kucharzyk w wywiadzie dla Forsal.pl mówiła o korzyściach dla organizacji z rejestracji patentów.


Trading on a good name

Zachęcamy do pobrania i lektury artykułu anglojęzycznego, autorstwa Agnieszki Skrzypczak, który ukazał się w World Czytaj dalej

Diabeł tkwi w szczegółach, czyli od kiedy liczy się 5-letni okres, kiedy można bez konsekwencji nie używać swojego znaku towarowego?

Klienci często pytają, od kiedy powstaje obowiązek używania znaku, a konkretnie od kiedy brak rzeczywistego Czytaj dalej

O czym warto pamiętać po rejestracji znaku towarowego? [Artykuł na IP-Blog.pl]

Autor: Agnieszka Skrzypczak, rzecznik patentowy Uzyskanie prawa z rejestracji na znak towarowy czy to Unii Czytaj dalej