Aktualności

Strategia patentowa w świecie start-upów – czy jest potrzebna i do czego?

90% startupów upada w ciągu pierwszych 3 lat istnienia. Jednym z powodów jest brak wystarczającej ochrony własności intelektualnej w organizacji.

Jak wskazują jednak badania przeprowadzone przez http://www.francebrevets.com/, szansa na przetrwanie startupu znacząco wzrasta jeśli posiada on w swoim portfolio rozwiązania chronione patentem.

Takie wnioski płyną z prelekcji dr Magdaleny Tagowskiej i dr Agnieszkia Żebrowskiej-Kucharzyk  „Strategia patentowa w świecie start-upów – czy jest potrzebna i do czego?” poprowadzonej podczas konferencji „Jak umiejętnie zarządzać startupem” zorganizowanej przez Kancelarię Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej oraz Dziennik Gazetę Prawną.

Dr Agnieszka Żebrowska-Kucharzyk w wywiadzie dla Forsal.pl mówiła o korzyściach dla organizacji z rejestracji patentów.


Jaką nazwę zarejestrować? Najcenniejsze wskazówki [artykuł na ip-blog.pl]

Autor: Nina Jankowska, rzecznik patentowy. Wybór nazwy dla marki wcale nie jest prosty. Na rynku Czytaj dalej

Patpol partnerem tematycznym IX Międzynarodowego Kongresu Firm Rodzinnych

Z przyjemnością wracamy do spotkań z naszymi klientami i partnerami w ramach wydarzeń stacjonarnych. Dokładnie za Czytaj dalej

Używanie logo innej firmy na swojej stronie internetowej ? na co uważać

Właściciel zarejestrowanego znaku towarowego nabywa wyłączne prawo używania tego oznaczenia w sposób zarobkowy lub zawodowy Czytaj dalej