Aktualności

Strategia patentowa w świecie start-upów – czy jest potrzebna i do czego?

90% startupów upada w ciągu pierwszych 3 lat istnienia. Jednym z powodów jest brak wystarczającej ochrony własności intelektualnej w organizacji.

Jak wskazują jednak badania przeprowadzone przez http://www.francebrevets.com/, szansa na przetrwanie startupu znacząco wzrasta jeśli posiada on w swoim portfolio rozwiązania chronione patentem.

Takie wnioski płyną z prelekcji dr Magdaleny Tagowskiej i dr Agnieszkia Żebrowskiej-Kucharzyk  „Strategia patentowa w świecie start-upów – czy jest potrzebna i do czego?” poprowadzonej podczas konferencji „Jak umiejętnie zarządzać startupem” zorganizowanej przez Kancelarię Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej oraz Dziennik Gazetę Prawną.

Dr Agnieszka Żebrowska-Kucharzyk w wywiadzie dla Forsal.pl mówiła o korzyściach dla organizacji z rejestracji patentów.


Używanie znaku – dowody i używanie w zmienionej postaci cz. 2

Pierwsza Izba odwoławcza Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) wypowiedziała się na temat używania Czytaj dalej

Ochrona znaków towarowych w Polsce – artykuł Joanny Piłki w The Trademark Lawyer Magazine

W najnowszym wydaniu anglojęzycznego magazynu poświęconego ochronie praw własności intelektualnej - The Trademark Lawyer Magazine, Czytaj dalej

Kiedy potencjał marki zaczyna przerastać oczekiwania – przypadek MUALA

Zapraszamy do lektury najnowszego artykułu na IP-Blog, gdzie analizujemy historię dynamicznego rozwoju marki MUALA, stworzonej Czytaj dalej