Aktualności

Kolejna publikacja na IP-BLOG już dostępna: Znaczenie koloru w znakach towarowych

Nina Zabielska, rzeczniczka patentowa Kancelarii Patpol, przyjrzała się znaczeniu koloru w znakach towarowych.

„Uważa się, że użycie jednego koloru do kształtu towaru samoistnie nie nadaje mu zdolności odróżniającej, natomiast użycie niestandardowego zestawienia kolorystycznego może wywoływać u odbiorców niespodziewane ogólne wrażenie i nadawać całemu znakowi charakteru odróżniającego” to tylko jeden z wniosków, które można przeczytać w artykule.

Zapraszamy do lektury.

Znaczenie koloru w znakach towarowych. Jak być nieoczywistym?


Znak towarowy jako narzędzie przewagi. Case study Louis Vuitton i Real Madryt

Louis Vuitton i Real Madryt ogłosili niedawno współpracę sponsoringową, która spotkała się z dużym zainteresowaniem Czytaj dalej

Rusza 2021 AIPPI World Congress Online!

W piątek rusza 2021 AIPPI World Congress Online, czyli doroczne spotkanie International Association for the Czytaj dalej

Co dalej po uzyskaniu ochrony znaku towarowego w Polsce? – Artykuł Moniki Zielińskiej dla The Trademark Lawyer

W najnowszym wydaniu anglojęzycznego magazynu The Trademark Lawyer, Monika Zielińska przypomina o czym powinni pamiętać Czytaj dalej