Aktualności

Znak towarowy jako narzędzie przewagi. Case study Louis Vuitton i Real Madryt

Louis Vuitton i Real Madryt ogłosili niedawno współpracę sponsoringową, która spotkała się z dużym zainteresowaniem w mediach i branży marketingowej. Większość komentarzy skupia się na stronie estetycznej kampanii. Tymczasem, z perspektywy prawa własności intelektualnej, to świetny przykład tego, jak strategiczne podejście do ochrony IP buduje realną przewagę konkurencyjną. To efekt świadomego zarządzania znakami towarowymi, które są kluczowym elementem tożsamości marki. 

Katarzyna Jedynak-Gierada, rzeczniczka patentowa, w artykule, który ukazał się na łamach Dziennika Gazety Prawnej, skupia się na bardzo ważnych elementach w kontekście własności intelektualnej. Zwraca uwagę na m.in.:  

– przemyślane zarządzanie znakami towarowymi,  
– rolę umów licencyjnych,  
– działania w wielu jurysdykcjach. 

Zachęcamy do przeczytania pełnej wersji artykułu. Dowiedz się, jak działa ochrona IP w praktyce


Za nami Polski Kongres Napojowy!

Cieszymy się, że w Lublinie udało nam się spotkać z przedsiębiorcami zainteresowanymi ochroną swojej własności Czytaj dalej

Nowi rzecznicy patentowi w zespole kancelarii Patpol

Do Działu Patentów kancelarii patentowej Patpol, dołączyli nowi rzecznicy patentowi specjalizujący się w dziedzinach mechaniki, Czytaj dalej

Aleksandra Kryśka została nowym członkiem INTA?s Non-Traditional Marks Committee!

Z przyjemnością informujemy, że Aleksandra Kryska, nasza ekspertka i rzeczniczka patentowa, została członkiem INTA?s Non-Traditional Czytaj dalej