Aktualności

Czy w grze komputerowej można wykorzystywać znaki towarowe znanych marek? – artykuł Alicji Rytel w Rzeczpospolitej

Kontynuując cykl artykułów poświęconych własności intelektualnej na rynku gamingowym Alicja Rytel, adwokat z Patpol Legal wyjaśnia, w najnowszej publikacji dla Rzeczpospolitej, kwestie prawne związane z wykorzystaniem znaków towarowych znanych marek w grze komputerowej.

Czy można wykorzystywać znak towarowych podmiotów trzecich, aby świat w grze komputerowej sprawiał wrażenie bardziej rzeczywistego?

Czy wirtualne produkty umieszczone w grze, będące nośnikami znaków towarowych można rozpatrywać w takich samych kategoriach jak produkty w świecie realnym?

Zachęcamy do lektury artykułu Czy w grze komputerowej można wykorzystywać znaki towarowe znanych marek? w Rzeczpospolitej z dnia 15.07.2022.


Joanna Rafalska w Agro Industry

Rynek napojów alkoholowych pod względem wielkości sprzedaży znajduje się w czołówce najważniejszych kategorii FMCG w Czytaj dalej

Dzień Otwarty w Patpol z okazji Światowego Dnia Własności Intelektualnej

Jak co roku, 26 kwietnia aktywnie włączamy się w obchody IP WEEK, organizując Dzień Otwarty Czytaj dalej

Domena publiczna i sztuczna inteligencja – czy to rzeczywiście „bezpieczne źródło”?

W dobie dynamicznego rozwoju sztucznej inteligencji coraz więcej twórców i firm korzysta z utworów dostępnych Czytaj dalej