Aktualności

Kolejna publikacja na IP-BLOG już dostępna: Znaczenie koloru w znakach towarowych

Nina Zabielska, rzeczniczka patentowa Kancelarii Patpol, przyjrzała się znaczeniu koloru w znakach towarowych.

„Uważa się, że użycie jednego koloru do kształtu towaru samoistnie nie nadaje mu zdolności odróżniającej, natomiast użycie niestandardowego zestawienia kolorystycznego może wywoływać u odbiorców niespodziewane ogólne wrażenie i nadawać całemu znakowi charakteru odróżniającego” to tylko jeden z wniosków, które można przeczytać w artykule.

Zapraszamy do lektury.

Znaczenie koloru w znakach towarowych. Jak być nieoczywistym?


Patpol nagrodzony jako Najlepszy Doradca ds. IP w Europie Środkowowschodniej!

Niezwykle miło nam poinformować, że Patpol został nagrodzony w kategorii Najlepszy Doradca ds. IP w Czytaj dalej

Badanie czystości patentowej

Badanie czystości patentowej, Freedom to Operate (FTO), ma na celu ustalenie, czy wytwarzanie, stosowanie, sprzedawanie Czytaj dalej

Patenty na szczepionki w czasach pandemii – Barbara Milczarek w Pulsie biznesu

O tym, czy wdrażane rozwiązanie może stać się wynalazkiem, jakie procedury występują podczas patentowania szczepionek Czytaj dalej