Aktualności

Znak towarowy jako narzędzie przewagi. Case study Louis Vuitton i Real Madryt

Louis Vuitton i Real Madryt ogłosili niedawno współpracę sponsoringową, która spotkała się z dużym zainteresowaniem w mediach i branży marketingowej. Większość komentarzy skupia się na stronie estetycznej kampanii. Tymczasem, z perspektywy prawa własności intelektualnej, to świetny przykład tego, jak strategiczne podejście do ochrony IP buduje realną przewagę konkurencyjną. To efekt świadomego zarządzania znakami towarowymi, które są kluczowym elementem tożsamości marki. 

Katarzyna Jedynak-Gierada, rzeczniczka patentowa, w artykule, który ukazał się na łamach Dziennika Gazety Prawnej, skupia się na bardzo ważnych elementach w kontekście własności intelektualnej. Zwraca uwagę na m.in.:  

– przemyślane zarządzanie znakami towarowymi,  
– rolę umów licencyjnych,  
– działania w wielu jurysdykcjach. 

Zachęcamy do przeczytania pełnej wersji artykułu. Dowiedz się, jak działa ochrona IP w praktyce


Doroczna konferencja MARQUES 2023, 19-22 września, Berlin.

Aleksandra Kryśka, nasza rzeczniczka patentowa oraz zastępca kierownika działu znaków towarowych i wzorów przemysłowych wraz Czytaj dalej

Raport EPO: Wzrost aktywności polskich wynalazców w 2018 roku

Najnowszy raport Europejskiego Urzędu Patentowego (EPO) podsumowuje Anna Bełcik w artykule Pulsu Biznesu "Polskie patenty Czytaj dalej

Patpol IP Runners pobiegli w jubileuszowym 10. Biegu Firmowym

Jubileuszowy 10. Bieg Firmowy okazał się nie lada wyzwaniem, ale nie straszny nam deszcz, wiatr Czytaj dalej